sâmbătă, 28 iunie 2008




Nu e iubirea cel mai frumos sentiment pe care i-l poti darui unei persoane ? Nu e trandafirul cea mai romantica floare pe care i-o poti da unei domnisoare ? Nu e muzica o foarte buna alinare ? Si lista poate continua. Dar cum ai putea sa nu incerci sa dai ce ai mai frumos in tine, sa le prezinti tuturor celor care te inconjoara ca o baie de multime. Exista mai multe feluri de iubire. Tot ce ne incojoara este iubire, pentru ca tot este facut din iubire. Dumnezeu cand a creat Universul, bineinteles ca l-a creat din iubire. Omul cand a creat alti oameni tot din iubire, nu? Cand iei un cadou cuiva, o faci tot din iubire. Pana si doua persoane cand se cearta o fac din iubire, ca daca nu, nu ar mai intersa-o de cealalta persoana.Tu cand imi citesti compunerea aceasta, o faci tot din iubire, ca daca nu ai rupe coala asta A4 si ai zice, ce sa-l ascult eu p’asta. Acum ce sa-ti fac ? Ma iubesti. Pana si tu. Super pana aici. Acum stai sa-mi termin compunerea si vorbim. Asa, cum ziceam…

Fara iubire nu poate exista nimic, nici tu. Cand inveti ceva pentru scoala, trebuie sa faci asta din iubire. Daca nu , o sa vezi ca nu pricepi nimic, chiar daca te stradui. Iti spun din proprie experienta.

Iubirea iti mareste interesul pentru ceva, si de aceea dai randament maxim pentru a face acel lucru. Cand iubesti pe cineva/ceva, toate defectele, greselile persoanei, dispar. Ii vezi numai partea frumoasa. Asa si cand urasti, parca atunci numai defectele ti le intinde pe masa vietii persoana respectiva ca apoi sa ai ce critica, la fel ca tot omu`.

Cand te nasti ai iubirea pentru parinti, pentru ca ti-au dat viata si iubirea pentru Dumnezeu ca El ne-a creat pe toti. Din ce in ce iti apar si alte feluri de iubiri. Iubirea pentru biberonul cu ceai sau lapte dupa care strigi cat te tin corzile vocale. Dupa ce ti se mai majoreaza partea cenusie din creier scopul tau in viata sunt jucariile. Orice ar da un copil sa aiba in mana o masinuta, un trenulet si tot felul. Atunci tot la fel, din iubire pentru aceste droguri – jucariile, nu iti lasi parintii pana nu iti indeplinesti scopul. Pe la 7 ani , cand te mai dai pe brazda…ai multa energie. Vrei sa practici un sport…nu ? Si asa apare iubirea pentru sport. Eu si acum o am la varsta asta…si-nca cum. Ce e ? N-ai ce-mi face. Mi-o trece cand oi gasi alte preocupari. Cred asta ? Vorbesc si eu prostii…da..da..ma voi lasa sa privesc patinajul….siiiiiigur. Asta-i numai teoria, baiete. La cat ma cunosc eu de bine si inca nici eu nu ma cunosc perfect - n-o s-o fac. Vorbesc si eu acia sa impresionez cititoru`. Bineinteles ca iubirea pentru fotbal o am de cand eram mic, ca orice barbat de altfel. Aceasta iubire pentru sport probabil va ramane toata viata. Orice barbat, mai ales, are un sport preferat, asa cum femeile au o telenovela. E drept ca aceasta iubire pentru sport, la un moment dat are si alti factori , cum ar fi sportivi (sportivele in cazul meu). Preferi sa privesti acea proba, cu toate ca nu este preferata ta. Uau..cat am scris despre sport…daca ar fi dupa mine n-ar ajunge 10 pagini sa scriu ca tot mi-ar mai veni si nu ma puneti la incercare, ca nimic nu este imposibil. Mai exista apoi, cea mai vizibila forma a iubirii… iubirea pentru o persoana de sex opus, mai. Asta e la toata lumea….n-ai ce zice. Nu poti nega. N-ai fost niciodata atras de comportamentul persoanei respective, de trasaturile fizice ? Aceasta este cea mai intalnita forma. Mai este iubirea pentru prieteni , pe care vrei sa ii pastrezi si sa va intelegeti foarte bine. Iubirea pentru idoli. Pentru persoane de care iti place ceea ce fac, ii respecti si doresti sa fi ca ei sau regreti ca n-ai ajuns ca ei din diferite motive. Si uite asa imi amintesc si eu de cand eram de-o schioapa

Iubeste-ti aproapele. Inlatura pentru o clipa ura, invidia si priveste. Nu e mai bine ? O sa mai scriu pentru voi…ca de…incep si eu sa va iubesc si sa iau drept bun titlul si sa pun iubire in tot ce fac.

Niciun comentariu: